24h購物| | PChome| 登入
2004-09-23 01:11:51| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

太極堂^^21/9

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日第一日上太極堂喎,都幾開心架,因為lee個係我一心一意揀0既主修科,今日0既活動係基本功,亦即係0的踢腿拉筋動作,都幾岩我,因為我就係想要lee0的,不過師姐真係勁,我都要好似jason咁以師姐為目標先得^^上完之後先得十點幾,都唔知做乜野好,好在都有得打下排球,之後係canteen坐下食埋野之後同返家妍佢地一齊玩,佢地打壁球呀,不過我就係度訓覺,因為實在太累了,訓到壁球完左就走去禮堂訓,佢地打羽毛球,訓到三點半去上英文堂lu~我訓左咁多,上堂緊係唔會訓啦,好留心咁上完課之後五點放學lu~之後大家話去食野,咁我都去埋啦,諗諗下不如食埋野之後直接去練野啦,食完之後同石兩個去join人地打排球之後打埋籃球添,打到七點先走人,走時撞到benny喎,係mtr度傾計喇,之後去到荃灣開始下雨添,不過都唔會阻到我0既,去到大家已經練緊lu~今日都唔係練得好辛苦,練完之後大家又冒雨去坐車車lu~回家洗過白白玩icq到二點訓!

台長: KinG
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文