24h購物| | PChome| 登入
2008-04-13 13:24:44| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

♥..瑪麗亞凱莉through the rain

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

http://blog.xuite.net/m_sky12/babr/6282593




















Through The Rain

When you get caught in the rain
with no where to run
When you’re distraught and in pain
without anyone
When you keep crying out to be saved
But nobody comes and you feel so far away
That you just can’t find your way home
You can get there alone
It’s okay, what you say is
I can make it through the rain
I can stand up once again on my own
And I know that I’m strong enough to mend
And every time I feel afraid
I hold tighter to my faith
And I live one more day
and I make it through the rain

And if you keep falling down
don’t you dare give in
You will arise safe and sound,
so keep pressing on steadfastly
And you’ll find what you need to prevail
What you say is

And when the rain blows,
as shadows grow close
don’t be afraid
There’s nothing you can’t face
And should they tell you
you’ll never pull through
Don’t hesitate, stand tall and say

I can make it through the rain
And stand up once again
And I live one more day
And I can make it through the rain
(Yes you can)
You will make it through the rainThrough The Rain


走過風雨
(許常德 / 譯)

當你困 在雨中 沒處可逃
當你心煩傷痛 沒人知道
當你不停哭喊 沒人擁抱
讓你感到山遠路遙 找不到歸途
你可以獨立回到當初
沒問題的 你要這樣領悟

我可以走過滂沱大雨
我可以依靠自己 再度站起
我知道我夠堅強將傷痛撫去
每次我一恐懼
我會更信守心念 一天撐過一天
走過風風雨雨

如果你不斷往下沉淪 絕不可輕言放棄
你會毫髮無傷重新站起
所以堅持下去 最後你會找到
成功的方法
你要這樣告訴自己

我可以走過滂沱大雨
我可以依靠自己 再度站起
我知道我夠堅強將傷痛撫去
每次我一恐懼
我會更信守心念 一天撐過一天
走過風風雨雨

當狂風呼嘯
當陰影籠罩
別逃
沒有什麼是你面對不了
如果有人給你解藥 
你將無法明瞭獨立過難關的重要
不要猶豫 頂天立地的說

我可以走過滂沱大雨
我可以依靠自己 再度站起
我知道我夠堅強將傷痛撫去
每次我一恐懼
我會更信守心念 一天撐過一天
走過風風雨雨

我可以走過滂沱大雨 再度站起
我還有一天一夜 可以走過滂沱大雨
喔 是的 你可以
你將會走過風風雨雨

台長: 至死不渝.
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: Dearest 心中眼裡總是背傷 但是還是最刻苦的銘心..♥ |
此分類下一篇:♥..青花瓷 now music
此分類上一篇:♥..心情好no(oh)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文