24h購物| | PChome| 登入
2011-12-02 14:51:02| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

U & I

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 






是不是打從認識你開始,我是否就註定開始愛恨交纏
(whatever Since I konw you ,I doomed to mingled feelings) 

因為你帶我跳脫了愛情的陰霾,你的笑容就像陽光一樣照亮了我的心
(Because you take me away from blue haze ,your smile is like sunshine)

你的身和心是多麼的溫暖,讓我無法自拔
(your warm heart and body )(make me lost my mind)

一個小小的吻,就能讓我的心雀躍不已
(you make me feel happy from a little kiss)

每天睡醒都看得見你在我身邊,是很幸福的
(I could see you by my side everyday I wake up that how Happiness is)

我們的愛有多深,你給的愛就有多滿
(how deep is our love and you send me all your love that cannot give me any more )

我們都知道,愛會像雲朵一般的變形、甚至消失

(both of us knows love is like a cloud that will be out of shape and even disappear)

我必須接受這一切,也會守住這份愛

(I must be to accept and guard our love)

 

一切都將會平息

(everything will be alright )

 

 

 

 

I Love You.

 

 

 

台長: Chara ♥

您可能對以下文章有興趣

人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文