24h購物| | PChome| 登入
2006-01-15 08:24:18| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

回家吧....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

屋企, 永遠都係最好既避風塘

屋企人, 亦都永遠係最好既後盾

好彩仲有2日, 就可以返屋企lu...

學校亂到一鑊泡咁, 去向既事我又未諗清楚, 同jimmy之間既野就仲加係毫無頭緒... 返屋企, 可以比我逃離下lee度, 點講都係一件好事... 有好多野都想同老豆媽記講, 今次可以一氣過講晒佢... 最近既事, 令我睇到自己好多既缺點... 我係自私, 任性... 通通都走晒出黎... "因為最後一年, 壓力大" 係咪一個藉口呢? 塊餅同christine都同我講, 最後一年情緒波動大, 係好正常... christine話佢最後一年果陣, 見到人就想打... haha... 我lee d, 可能算小兒科Lu...

壓力從何而來, 我自己都唔知道.. 淨係知道好多野做, 做極都做唔完, 越做就越 "mung"... 但係屋企人從來都冇比過壓力我, 反而叫我唔好對自己要求咁高, 放鬆d咁話... 所以話, 我真係唔知d壓力係邊度走出黎既...

返屋企, 可以抖下lu...

台長: 0撻Q小神童..Den
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文