24h購物| | PChome| 登入
2003-11-03 23:43:24| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

煲水英雄

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好明顯,楊利偉對我黎講,只不是係一個煲水英雄。

個日行經歷史博物館,太空館,好似乜館物館都一夜之間
人頭湧湧。香港人突然對呢D文化之地熱衷起來。

我成日係度諗,我係咪吾正常呢?
我見到日日報紙都係楊利偉,除左煩厭之外重有想笑的
感覺。楊利偉,吾多吾少呢個名都係傳媒吹捧出黎的
一個所謂英雄,煲水咪就係咁解。
咁楊個D咩姐仔紙上明星咪又有咩分別呢?
小事化大,明明雞毛蒜皮的事硬要將佢誇張化甚至神化,
彷彿中國航天歷史由起初無人資助到成功升空都是楊
一人所造就,冇佢吾得咁。

而這次楊利偉訪港就更加深我對呢件事既厭惡性。
我吾明幾萬人係個大球場去歡迎一個吾應該係一個表演者既
人,但又要佢表演馬騮戲比人睇呢件事有乜意義。
成龍伴遊,令我有嘔吐大作之感。
小心眼講句,佢呢幾年成日將自己塑造成一個民族英雄
模樣。算吧,外國人的一條狗,係要回歸自己"地頭"
先可以呃到人。

香港傳媒成日踩D年青人,終日沉迷偶像,淨係識追車跟
EVENTS,而家連D一家大細呀~老人家呀~做埋同一樣動作。
咁代表左D咩?係咪呢個年頭真係興反智?

我吾會歧視你鐘意TWINS,當有一日佢地人老珠黃,完全
冇人鐘意既時候,你重支持佢既話,我會好欣賞你。
鐘意既偶像吾代表支持者既質素,你點解鐘意佢先係重點。
如果升空個個吾係楊利偉,而係第2個,香港人咪一樣係咁
追棒,就正如D唱片公司吾捧你,一樣可以捧到第2個出黎,
你記住你并吾係唯一一個,你既出現,你周圍既歡呼聲只
不過係幻覺。

好老實講我可能係搞對抗,件事太大啦,大到有D失實,
令我反感。世上我最討厭的就係作大。
你係屎既咪認囉,吾好死撐~
你係吾係大件事,就吾好咁誇,呢樣SHOW夠鐘完啦~
香港人~醒下啦~

台長: 青澀林檎
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文