24h購物| | PChome| 登入
2004-09-11 00:18:14| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不足一星期的上課

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原來只係正式返學返左6日,一個星期都未夠,但係我覺得好似返左好耐咁,可能因為多野做掛,日日返到屋企都有野要做/要溫咁.雖然朝早可以好準時成身,但係好累,特別一到UE, APP 堂我就特別想訓~~~~

估唔到中七一開學就咁多野要做,之後應該仲多?! 今日完成左一樣,就係個射鵰個專題報告la,其實做得最多都係ar檸,我自問自己做左勁少野….有d 內疚ka.

而家pure 教d野好煩ar,成日都唔識都唔知點算.好煩好討厭ar~~~ phy 教電,我勁憎,廢sir又成日暗串我地唔溫書,咁鬼叫ken chan 未教咩,係唔識ka la. App 堂我覺得好悶,無人陪我玩ma,最多都係同大哥/ar洋講幾句,其他人我都唔想理佢地,況且佢地都唔會理我la(最好唔理) ue 就例牌悶ka la,又唔可以成日同ar bee 講野wor, 仲要眼見佢俾人輕薄?! 比較好玩都係中化ka la, 起碼傾得計,sky 哥講野又搞笑(sky 哥 我係成日笑o者,但係我做野就認真ka la)

今個星期我仲未去過自修室,但係有溫書既,等我plan下幾時去先,但係之後星期二至四都要補課,都唔知點plan 好. 有時諗下而家返學咁多野做,咁累都有好處ka, 咪就係會少左時間出街,亦都無咁多精力去做其他野.

p.s. 今日係某人既日記睇到一樣野,我唔知我會唔會因為lie 樣野而變得有d討厭佢wor,但係起碼有條刺, 但係其實我根本就唔太mind佢點諗,佢係我心中基本一d份量都無.

台長: 打比
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文