24h購物| | PChome| 登入
2004-04-12 15:45:17| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

事情是難的

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

假期唔覺唔覺就得返7日,之前諗住做既都無做過,真係同我預期一樣既只係同mum 行街.買左既野都同我預期中有d唔同.每一日都係無無聊聊咁過,尋日終於拎左d功課出黎,結果就只係寫左個RE ,望住本手冊仲有咁多野都唔知點算.一心諗住APP 會好d,因為d野都考左la,但係一見到第一題我都唔識計lu,其實可能只係我唔去諗,拎d pure 出黎又係唔識,大頭仲話要我地出去present ,點算好?! 今日其實都應該乖乖做功課/溫書,但係由起身到而家我都只係執左張書枱,之後就無做野lu.真係好討厭!!

今日見到家姐洗佢個條皮休,覺得我屋企人戴既水晶/類似既野愈來愈多.以前我都有條紫晶加白晶既吊咀,係係我小學去新加坡個時屋企人買既,但係因為我皮膚敏感唔可以戴頸鏈,一直以來都無戴.但係如今竟然自己俾錢去買吊咀同一條我肯定我唔會敏感既頸鏈,加上手上既手鏈,為咩戴咁多野?就算明知學校唔俾都照戴?完全唔係因為我貪靚,係我覺得咁樣心理上舒服d,或者事實上lie d 水晶係起唔到佢應有既作用,但係係心理上我會有d安全感.細個個時lie個空虛感無咁強ka,但係大左就變得愈來愈無安全感,愈來愈怕一d好多大鏡既地方,愈來愈容易諗埋d黑暗面.

台長: 打比
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文