24h購物| | PChome| 登入
2003-09-13 20:21:42| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

搞大佢﹗入球晚報﹗

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,四大聯賽同時開鑼,足智彩又開左廿場,真系忙到呢…

d波盤多到嘔,又要改賠率,d表同陣容又多…

結果,output既時間就遲左成個鐘。結果,俾左三千ot錢發行商…事後成班就俾總編照肺喇﹗
開會之後,大家都研究左一套改善工作效率既方法,加強編輯部同排版部之間既溝通,提高效率。

三點半,終於可以去食飯了。食完個靚飯,休息左陣,老闆就叫我同兩個同事落左去樓下踢波。老闆真系幾勁,d基本功好好﹗不過我就慘,由於臨時臨急,對鞋又吾啱著,起左幾個水泡。不過都好,兩入球一助攻﹗中﹗

下個星期一就開始返夜班喇,晚十朝七架,之後重要返學…不過放心,應該吾會好忙,有時間俾我訓下既…努力學野﹗自我增值﹗

老闆話遲d會請多個夜更排版,減輕下我工作量喎。要晚四朝六,即系遲下要晚黑排四個版,朝早排六個版…我一個人無可能做得哂啦﹗又要開足球熱線…

聽聞遲d會喺亞視賣廣告,又有贊助,又搬廠…搞大喎﹗

台長: 體育佬─Raymond威
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文