24h購物| | PChome| 登入
2003-05-24 01:23:54| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Something I can not give

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

妳說,跟我在一起,就只想要我快樂,妳無法接受我們有天會吵架,不愉快。妳不能漠視,存在於我們之間,有許多問題。

但是你不能明白,如果有一天我想要和人吵架,我也只想跟妳吵,我們的生活當然不會是完美,但是妳似乎只接受這樣的不完美發生在妳和別人的故事中。妳怎能夠這樣自私地把我排除在外,妳怎能自己定義,什麼是你所想的完美,那麼我給妳的一切呢﹖

我想事實應該是,我始終少給了妳什麼。使妳如此不安,如此徬徨。使妳還沒有接觸未來,就已害怕未來。妳因此才會有這麼多疑慮,因此才會這麼有這麼多問題。但,我始終少給妳的,是什麼呢﹖

如果妳知道,請告訴我。請不要覺得我給不了,請不要覺得我不能改,也請不要說,不忍心看到我為了妳而改變自己…我只要妳,聽了妳的問題之餘,妳的心裡,到底在想著什麼﹖


You told me you only want me to be happy when you are with me, so you can’t accept that one day we gonna have fights. You can not neglect that there exist between us several problems.

You cannot understand. If I ever want a fight, I would only like to fight with you. You are all I have got. Our life can’t be perfect, but you seemed to get along fine seeing this imperfection between you and others. What about me? What about our love? How can you have made your own definition of perfect, and excluded what I had gave?

There is something that O still cannot give, right? Or you won’t be so insecure, so worried about the future. Please tell me if you know it. Never say I can or I won’t. Never, please, say you don’t want me to change a thing for you, ‘cuz I want to. What is it that I failed to give you?

So many problems, but I only want to hear what is inside your heart.

台長: 尚未設定
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文