24h購物| | PChome| 登入
2005-02-22 22:25:46| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第二日( 2 月 4 日)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

總算捱到第二朝,Miss 走左返工後,我即刻拉埋佢張床舖,變左兩張床舖 + 一張被疊埋一齊試下好唔好訓先。唔﹗今次舒服好多,亦都順便訓多一陣添。

十點半鐘出去行,因為怕同旅行團一齊迫所以全日先行心齋橋、美國村、道鈍崛、最後去難波等 Miss 放工之後就一齊去買電話。成日行都咪話唔辛苦,雖然自己已經比平時拖慢黎行,但因為得自己一個人,有興趣既就睇多兩眼,無興趣既就掂行掂過。所以變左心齋橋來回行左兩次,美國村同道鈍崛行左一個圈,隻腳已經好似唔係自己咁。自己都有 D 收穫,買左件外套同長袖衫(唔同舖),不過就住就住,睇左好多次至肯買咋﹗期間不停咁同 Sales 講日文,搞到佢後來都知道我唔係日本人,因為日本人唔會咁煩嘛﹗仲買左兩張 Postcard,點知至記得我手上只係得 Elmo 同小群主既英文地址﹗Oh No...其他既惟有下次再寄啦﹗Sorry!!

6 點幾等到 Miss 放工,即刻去出電話喇﹗問過間最平既國際電話,佢地只係得兩隻款:一係 3980 yen 既玩具型手機、一係 13xxx yen 既潮仔摺機﹗以我今次既經濟能力,我只可以選擇前者﹗嗚…點解爭咁遠架﹗算啦﹗之但係原來外國人係唔可以買日本機喎﹗就算拎本 Passport 都唔得架,一定要本地人(即係日本人或者日本住既外國人)至可以買。咁奇怪既﹗咁 Miss 咪當係自己買,填埋住址俾佢至買得到囉﹗因為佢會幫我差埋電,同我 Set 好晒至俾我用,所以我地搵附近既地方食飯,之後至拎機。我地去左食金龍拉麵﹗原來淨係心齋橋都已經有 3, 4 間喇﹗我地去左間好多位但唔多人知既金龍拉麵食喇﹗真係好好食呀,又有飯任裝,配菜任夾,之後我地經過另一間金龍拉麵舖,見到好多人等位,而且係企0係度食添呀﹗真係蠢﹗拎埋個電話,因為行到好眼訓,於是 9 點幾就返番民宿喇﹗

今日唔敢沖涼,因為真係好驚﹗好彩成日都冇出汗,惟有等聽日去 Miss 屋企至沖啦﹗點知,竟然…


台長: TANOSHI
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文