24h購物| | PChome| 登入
2003-02-17 19:39:35| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

在學校的星期天~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期日都要返去做野~好慘囉~
一早同阿劉x容食早餐~~~佢噚晚就要返去AUS喇~~嗯.....相見在何時...丫~

我同星期六一樣~又係去返個個房, 用返個個電腦, 好似自己屋企一樣~兩日都係搞到個電腦.....轉wallpaper啦~install ICQ黎玩啦(都廢事用GO ICQ喇)~唔著鞋盤腳而坐啦~幾梳乎~

我地做到...4點幾啦~
Calvin提起香港歷史博物館個個兵馬俑展有個青銅做既假狗, 咁樣我地就去左睇e個野喇~其實我一直都想睇架~不過又冇時間....真係好抵睇呀~5蚊雞之嘛~

睇到覺得好偉大呀~~即係...d人點樣整架呢?? 個個兵俑都唔同樣架~~又好細仔既野都整得出黎~~勁!!!!
搞到我真係好想去西安個度睇真既兵馬俑~

之後睇完都6點喇~我就趕返馬騮山, 去舅父屋企食飯~
累到死呀~~
所以我差唔多全程都冇出聲~~
眼訓到嘔~但係返到屋企仲要搞marketing既presentation 喎~~想死呀~

所以...搞到3點幾先搞完~仲要係未prepare GE 喎...真係死~
本來都唔使咁晏架...
但係我掛住玩啦~send左個"等著你回來"俾阿Calvin之後, 佢好似好high咁~係咁send其他 d 舊歌俾我喎~即係有"夜上海"呀個d呢...~~~勁好聽呀~~我媽我哥都聽得好開心~~


台長: 包頭
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文