24h購物| | PChome| 登入
2003-01-17 18:17:47| 人氣86| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

北京行 (十二)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

晏晝個餐~
係歷史博物館個度食飯...
又食....d野...都...好食既..
但係幾日都係食個d野~都開始冇感覺喇...

之後去我渴望而久既地方---故宮~
不嬲都好想去e度~~因為覺得佢好神秘~二黎呢...諗住個度有格格帽買...
真係可惜丫~~冇喎....
個度d書都唔係咁多~~不過我見到個度有得買個本"宮女談往錄"喎~~ 呵~我見本野~個時..另外一個男既都話有買個本黎睇喎~~大家都同人介紹~好睇架~可惜冇人show我地...個本的確好睇~如果對宮廷生活有興趣既人...

先睇到前殿, 再睇後宮..
皇帝房其實都唔係好大o者~~
龍床...都好似普通既床o者...
好黑好暗...唔知以前個度係咪都係咁架呢?? 就咁靠支蠟燭都唔夠光啦..點睇路呀..???

行行下去到御花園...嗯~好細之嘛...
根本就去左慈禧太后住既儲秀宮喇~書就睇得多~但係行到埋去...嗯...d 房都的確幾細下...

其實想行埋其他地方架~不過有d人對故宮唔係咁感興趣既...就唔多想行~冇法啦~下次自己黎個時, 慢慢行~好!!!!!

之後去左一個地方坐...
係天寒地凍下~我地食雪條~
wow~~正~~

行完故宮~~就向景山公園出發~

圖: 吃緊雪糕批既死樣~~隔離係Queenie

台長: 包頭
人氣(86) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文