24h購物| | PChome| 登入
2002-07-26 14:05:07| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感動的叉雞飯

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日本無打算踏出家門半步.......
就算係屋企肚餓到暈....都唔想出門口...
係我典典下就黎死之制...我先記起...我要幫我哥落郵局lor野....如果聽日先lor既話, 我即係要早起身架喇喎...
係苦無對策之下...我唯有餓住個肚, 手軟腳軟咁落街...
既然落到黎就緊係買野食架啦.........
好餓呀.........又唔想食麥當當, 就買左個叉雞飯食喇.....
加下真係抵~~叉燒又靚, 雞又俾哂成隻油雞脾過我...以前油雞只係一半之嘛...
雙併都仲只係$12咋........
抵到爛!!!!!!!!!!

拎住一盒香噴噴既飯....手腳無力想以最快既速度返到屋企.....
真係好衰唔衰~入lift個時有個男人有第二部唔入, 係要追比佢距離遠d 個部lift既~~頂~仲要係噤四樓喎.....四樓你咪學人搭lift啦~我即係"嘖"左佢一聲當佢噤四樓個個制既時候!
幾經辛苦...返到屋企喇...
即時打開盒飯...好感動呀....嗚....萬水千山, 我行到返屋企喇~~~.咁高興~緊係lor罐lemon coke light 出黎助下慶啦...........飲勝!!!!!
多謝叉燒飯餵飽我!!

台長: 包頭
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文