24h購物| | PChome| 登入
2003-05-18 18:29:25| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

++嘩!嘩!嘩!++ (解說篇)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

人物說明 你的女貌總是讓許多男孩為你傾倒,但是單靠外表吸引的人品質難免參差不齊,為了要談場戀愛找個好歸宿,可要好好充實自己的內在美,免得讓人人有美貌與智慧無法並存的遺憾
(唔好意思 我無mud外在美ga -_-",許多男孩?!佢地o係邊r)

命格優勢 個性開朗(公認ga la)、穩重(唔係fa)、有自己的想法(只諗唔做ma)。

命格缺點 有點粗心、脾氣比較硬(exactly ^^"),難溝通。(我係唔係呢?!)

你的信念 我就是相信 只要不認輸,應該能成功 (我好易放棄ga wor)

愛情模式 善於「引誘」異性掉入陷阱,手到擒來 (而個問題唔好問我 點知wor)

增進桃花的建議 表現一點女孩的柔和,就能吸引男生的好感。 (仲要女仔d 我唔夠嗲?!)

係咁多講完

台長: 堅明思
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文