24h購物| | PChome| 登入
2004-06-14 11:44:42| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10/6/2004 nice chat!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

放工後同menu去行街買禮物比濛濛 & cindy, 哈哈哈, 變左買野比自己。 夜晚返hall同濛濛 & cindy慶祝生日, 有戰友們 + 情侶亞偉andy。好好玩呀, 同亜烽示愛, 佢話「你唔好愛上我, 愛上我無好結果, 因為我已經有鍾意o既人」, 哈哈, 型呀~~亞峰又o係度「十二隻恐龍去野餐」喇, 原來全句係: 「究竟野餐有乜好玩o者?」回應係: 「你地係唔會明架喇~」然後唱起「十二隻恐龍去野餐」, 低B!!!仲有揹人賽跑, 我揹壽星cindy, enfany揹生日濛濛, 占揹峰。唔濟呀, 係我贏架, 一定唔係enfany贏架!!!死人占超抵死, 人地差不多到終點佢先起步。之後有麻雀團同埋打機團, 我就要同menu傾劇本。 Today’s Highlight: 哎呀, 可能你今晚真係飲醉酒, 講左好多野, 原來你都係灰色o既……不過多野講o既你都幾可愛, 多謝你話比我聽點樣愛一個人一世, 仲有點樣做一個好人, really a nice chat tonite ah!!!sometimes we really need to disclose ourselves in order to let others to get deeper into our hearts ah, baby~~

台長: classkingalice
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文