24h購物| | PChome| 登入
2005-04-20 03:26:22| 人氣92| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔開心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我個手機壞左,tran唔到d 相,電話簿同sms落個 x70 software度....
其實係壞左好耐,不過我一路都冇理佢......
今日至記得拎去整,果個staff 話我部機要upgrade 至得,問我買左幾耐,佢話如果過左一年就要比$200蚊................

唉!arm arm check 左張單,arm arm 過左兩個月.........
$200 實在太貴喇......
我諗我唔會拎去整.......
poor.................

唔知點解呢排好"支力"
個樣仲"支力"過做hsbc 0個陣wor.....
我隻眼已經細ga la
而家仲更加mung .____.
ooo nonono

其實補習真係好side精神
呢排真係補到死咁濟...........今日差d比個學生激死噴血.....教左10萬次都係唔識用him 同them...........仲有d 英文生字又串錯晒......考試低分個媽媽又比說話我聽.....................
不過...............
都係果句啦........為五斗米折腰.........

不過其實我都唔算好辛苦姐
bo 同candy 仲"支力"啦.....
佢地又要同spss角力了....
我都好想幫下手.................奈何..........

台長: 丫昭
人氣(92) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文