24h購物| | PChome| 登入
2006-03-19 21:28:12| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*~每個甜蜜星期天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然話依傢已經咁緊張嘅學習 係時候將愛情放低 抽時間去投入更多學業...but每一個星期日 都令我好sweet~

每次星期日 我都會好唔情願去補習 雖然係好唔情願 好想有多d時間俾我瞓覺 不過我如果唔去返學就會好唔觝!唔係因為嘥咗錢 而係每一個老師嘅教學都唔一樣 學校嘅老師教學唔係差 不過我學多一個老師嘅知識 就係我攷試嘅優勢!雖然話我依傢嘅成績已經俾"當年"差咗好多...我明白我即使要追 一時間都唔可以進步太多 但係我會學嘎!我一定要發奮吖~

每次星期日返學 老公都會陪伴我 幾乎每一段路 都同老公一齊走...中午嘅時光 就算隻係喺老公屋企食飯度過 仲有老公媽媽做電燈膽 but我都開心嘎!因為同老公嘅媽媽已經無之前咁生外 咁尷尬...我希望終有一日 佢哋會當我都好似一傢人咁~

仲有放學嘅時候 總會見到個傻佬喺度飲汽水 打發等待嘅時光...然后兩個就會慢慢步行返屋企 咁就可以延長一齊嘅時間...即使我再懶 呢段路我總覺得係輕鬆又sweet嘎~

就算係好行嘅鼓勵說話 都可以支撐我去好好學習
50日...good good study day day up!!

台長: C!伙貓¨
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文