24h購物| | PChome| 登入
2007-07-23 22:46:06| 人氣94| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Devils Never Cry - Battle.2

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Devils Never Cry - Battle.2
惡魔 決不 哭泣- 戰鬥.2


Now you’ve really crossed the line
如今你早已橫跨生死界線
Your hate for me is divine
你對我的恨意不容侵犯
My love yearns for your suffer
我的憐憫受你所迫害
On your grave lurks my prosper
我的強盛從你墓碑上開戰
Taunt more as a lure but it’s no use
你再多的挑釁當誘餌也起不了作用
Knots that my excite I prepare the noose
只因我的興奮一如活結般的解開
say no more
現在已不需再用言語表達
It’s time for you to make your move
現在正式你大展身手的時機
My blackened soul’s lit by your fuel
既然我黑暗的靈魂,是因你而生
Implode your moral and drive your pride
就泯滅你的道德,驅除你的自尊心
Too late for debate or run and hide
廢話以及逃跑已無用
Time to ask your life tolls the bell
現在該做的是為你的生命敲鐘示警
To your hell I’d like to welcome you
等著我將你送入地獄
Hail to a father of divine
神聖擁護天父
to the son the light will shine
讓聖嬰的光芒宛如日光
From the angst of lost memories
我擺脫恐懼回憶
A just revenge to cure misery
僅能以復仇撫平悲劇


哇 我的英文不是普通的讚耶

台長: 四字成語

您可能對以下文章有興趣

人氣(94) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

自以為
2007-07-24 22:16:34
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文