24h購物| | PChome| 登入
2005-07-25 20:48:12| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

bbq

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

5月24號:

   今日本黎冇嘜野做~~only~~去bbq 咁..點知..
阿kin應承左人去霸爐 then..我地6點到就去到青山灣
去到個陣 冇嘜爐 之後搵到個 就打俾班傻佬 ~~阿健特登say 冇爐 嚇下佢地哈哈~~之後又有個有臺既爐 ~~轉左個爐啦..係咁等..等左好耐...之後
有班人黎到...就擺企d野係到..話我地d人都未到..擺住先...點知...
傻佬成班人到左之後....佢地都冇放開..最後佢地用左我地一半既臺...
真係勁....冇野好講~~算啦~~不過佢地俾左d報紙我地.....
今次又識多左個人~就係蘿柚平細佬..佢講野...好鬼搞野..好似好天真
哈哈~成日唔知講左d咩~~仲見到b大叔~~第一次見~~我地開始燒啦~~
之後maths 哥哥就黎到...~~我諗佢要改名為癲佬安先得....
佢唔知發生左d咩事~~傻傻地的~~一路燒~~燒燒下 傻佬成叫我同佢捉象棋
..輸晒俾我~哈哈..傻佬..我成日行錯都win佢...~~
最搞笑既係佢話讓阿健2步~~阿健就係2步之內ko左佢...哈哈~~
連阿健都輸...哈哈~~之後唔知到左幾多點~佢地就去左get 蛋糕~~
因為一到12點~~蘿柚平生日~~哈哈

7月25號:
    蘿柚平生日快樂=.= 我地理傻佬係到唱生日歌~~怪怪地咁..~~
哈哈~~之後就食蛋糕~~then~ 食完之後...唔記得左...有冇再燒
then就落左沙灘 一落到蘿柚平無啦啦俾人整跌左 boom一聲~
嚇左我一嚇...之後玩數字球 b大姑胃痛冇玩~~~d 傻佬係咁輸玩左陣~就玩馬騮搶球...玩左一陣..好快就唔玩啦 d人開始覺得tired
then 玩 傳話....唔知點解..我成日輸...~~傻佬遊戲黎既
搞到我俾人狂hit...因為輸左要 俾人用波hit...3個人受罰..but個個都hit me
=...= 預鬼左~~之後又玩閃避球 我同阿kin 加(李)弟弟 win左傻佬成
加b大叔 ~then 後尾癲佬安加上~~不過好似都係我個隊win~~~~
then~~玩拖手斬~~ 傻佬黎的 佢地~~哈哈..我係咁俾人撞....
食人魚就好似變左個癲婆咁  不過都幾好玩~~~搞到(李)弟弟 手痛..哈哈~~之後又返去燒野食
到天光~~ 早餐都冇食 就返屋企 一返到屋企 就沖涼 then
等d頭髮乾 so play左陣電腦~~ 之後sleep~~到左3點幾
醒左~醒起要還碟~之後飲左糖水~(琴晚阿媽煲既) 就落街還碟~~
還左之後~又借左隻~~奪命傳說3~血瑪莉~~聽就聽得多bloody mary
既野~~唔知套戲講個d~ 係唔係bloody mary~~由來既真野黎既~~一般啦套戲
之後睇完之後 6點幾到就開機 ~~~~then 打日記

台長: 豪c~.
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文