24h購物| | PChome| 登入
2004-11-21 22:56:58| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

星期5之龍門客棧 + 黑仔星期6

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11月19號:

   今日係學校個d學習日~~我地個form就係睇話劇~~我心諗就悶屎~~
點知~~套話劇~龍門客棧~~好鬼搞笑~~裏面人物有:
店主初二~滅絕師太~徒弟龍兒~藩高壽~念慈庵~許留山
本身就鍾意初二同埋龍兒個d戲份~~好搞笑呀真係~可憎...
我地完左個話劇~有個投票for~ 最喜愛角色~~初2第1...龍兒最尾=...=
點解既呢~~....~初二&龍兒演個d..古時(男女授授不親)個d尷尬表情
真係好鬼搞笑~~lee套話劇勁正呀~放學之後~返屋企打機~~

11月20號:

  打機打到5點pm啦~~落街打波~~一落到去~d人就叫我鬥波啦
素完球啦~~開波~~第一球~就~咬柴~啦~~我jump shot....
那位2x的肥哥哥~~..跳過來~我本身安全落地..點知佢壓埋黎...
搞到我~咬柴~~算啦~不過佢又唔係有心既~~但係...落街....
之後~波都未打~~身都未熱...仲傷埋...~~好黑呀~~
之後抖左陣~行返屋企~~一返到去~~阿媽就話又整親~你今年流年唔好呀
成日親整...我就話~關事既咩=.=...~~之後阿媽揉活絡油
~~不過都係腫左~同埋掂下都痛  Oh my god           之後又潦興細佬~~..~算啦佢成日都俾我潦興~~情緒化~我當玩..但佢好火
狂x me~ 搞到我想x返佢~~之後梗冇啦...我都未出手~阿媽話~豪仔你想屎
呀~不過冇所謂啦~係我衰先~係到潦佢~~~之後打機~~聽歌~~
準備訓啦~~家下11點34分€去刷牙~~8

11月21號:

  冇野做~~係屋企睇碟~~阿媽問同事借左d碟呀ma~
琴晚睇左~兇群出洞~~唔好睇既~~今日我地就睇[Bad BOY]重案夢幻組
幾搞笑下~~聽日睇重案夢幻組2~唔知好唔好睇~隻腳仲未消腫~~=.=快d好吧

台長: 豪c~.
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文