24h購物| | PChome| 登入
2003-11-23 18:09:40| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

政治冷感

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

選左又唔知係咪做到野
之前又唔覺佢有做過野
做左果d又好似唔係幾關我事
又唔知係咪真係佢做既
保留巴士路線...係咪真係佢一個人咁樣fight返黎架先
係咪冇左佢又或者第二個就fight唔到呢
換洗手盆既座台如果自己嘈嘈到上報紙既話
我諗房署點都會做d野架啦
區議員都只不過係無無聊聊幫人搞下野咁
咁係咪同義工冇乜分別呢其實

有d議員有派別有背景
咁即係佢地做既野都係跟大路走
冇左個人風格既話,咁遇正d淨係識大隻講
淨係識煽風點火果d派別既話
叫人點去支持佢呢


p.s.最憎果個叫做"李卓人"





選左佢係咪真係幫到我
幫到我d乜野呢
又唔見佢話成功爭取輕鐵盡快通車既
睇返選之前既話..
即係有一個人係做緊野架啦"應該"
但係....我唔覺眼既
選完之後玩自閉呀?!

咁...選黎做乜?
好似我地最鐘意既野咁...just for fun?





都話左唔要...係都要塞到我成手都係紙..










係選既話...出年選垃圾局議員好似實際d咯
話晒佢都"可以"係開會既時候同市民fight d野返黎
"話晒"都算係決策者









不過大前題係....我都冇登記做選民

台長: 龍格保
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文