24h購物| | PChome| 登入
2005-02-05 18:46:14| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*+*公園玩﹏↘

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日9點20分..daddy叫我起身陪佢食早餐..
hee....跟住...返到去...
4家姐打黎..我地傾左一陣...
then王志威打黎....同左我講d野...
我都唔知信唔信好...=.=...
之後約左cherry同太婆一齊去租碟...
hee...我租左餃子同追女仔2004呀...
wakaka....開心屎呀...>3<..
then我地就搭車車入小西灣lu....
最初得我~王志威~舅父~太婆同4家姐...
我去左搵表弟....then入左M記食野...
食完就去左公園玩...hee....
then就見到宇爺...佢勁醒呀..wakaka...
佢話王志威係daddy..我係媽咪呀...
勁爆無奈...><”...
王志威狂吱我呀...><”...激死呀...
跟住我地去左海邊..BB話:哥哥快d返黎呀..
haha....我地本身落唔到去架...
好在王志威肯扶我地姐....kaka....
之後...帶左BB比我個妹....
then我地就坐響海邊...hee...
好正呀...>3<...啜啜....卜!...
跟住我地去行藍灣....hee....
我地再入左百佳....then就搭8號走左lu....
玩左成5個鐘呀....唔知星期一係咪真係去睇戲呢..

台長: 匋匋b__"
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文