24h購物| | PChome| 登入
2005-11-16 11:42:31| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

BBQByTheBeach

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10/11(thu.)

今日節目好精彩ar~
下午放學之後同自己班d同學仔食lunch.
起新都會的Paris Cafe~
有me, grace, patrick ,shadow ,wincy, mandy, wu, andy+ kenny~
then, 夜晚又去左小欖bbq.
with 2a& 2b class~
真係...yo~yo~yo~^^

...~食lunch個陣~...
果然係無秘密ga lor~
有人無端端玩自爆.
主角係邊個就吾講了.
主角1號講既野都吾知係有心定無意.
不過就笑死人la~~
又上刀山落油鍋!
又什麼4 enough!
嚇到我o晒咀~
哈哈~
不過最可憐既就係主角2號了^^

然後,收拾心情........
就返學校等埋d同學仔上車去bbq lu~
今次係2A+2B班搞的活動.
有mr.j起度, 當然又有我份玩啦^^
今次去小欖既小欖燒烤樂園度...
去到未食先玩.
第一around玩閃避球~
都未試過咁多人一齊玩ga!!
第二around玩數字波~
不過我無玩到.
去左食野, d野食就一般啦~
燒燒下仲過左去b班地盤度玩.
總算叫做同chau, cody, joan+ rosita佢地去過bbq啦~
因為之前約過幾次都約吾成.
then,食完之後...
又玩lu~
今次玩mc killer+bing bang wa^^
我明明係平民黎家.
做mug一開波就估我係killer~
到我係killer個陣.
就無人估到~
哈~哈~哈~
之後既bing bang wa.
戰況好激烈ar~
最後由ann & car勝出.
眾目睽睽下大叫"我係靚女!!"
HA~ so happy ar^^
then,back home lu~
有大文+kylie車我地.
真係吾該晒啵~
^,^



台長: chriskelly~*
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文