24h購物| | PChome| 登入
2006-11-30 02:25:22| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

21/11

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黑色星期二是也....是日....諸事不宜~

落大雨呀....最憎係落大雨架喇~
應承左詹媽媽出旺角買蟲蟲俾魚魚食呀~
出左去街市同佢買完?,再去返金魚街買埋蟲蟲就返屋企...
今日有點燥底....只因生理問題~~
頭痛...肚痛....OMG......

回家途中收到Keith的電話,
橫豎順路,去粉嶺幫他一把~
黑仔事件接二連三發生了~
首先係.....巴士路過水窪.....旁邊有隻驢...
中招.....濕了身~然後.....擔住遮既驢到巴士站等車~
後面傳來一把女聲.....說﹕A...俾我,俾我過....
然後感到遮後有壓力.....將我把遮向前推...
前面個女人....個身濕左...%#@&*$!....滔滔不絕...
我唯有回贈一句.....Sorry喎,阿婆推我都無辦法...
WTF....咩事者....我全身濕晒都未出聲啦....
終於安全到達地點.....完成任務....
以為無事....出到商場門口...有個女人問我可唔可以遮佢過對面馬路...
正路地應承了....結果.....我個頭濕晒~
上到車....個頭痛多幾成....WELL....黑到咁...

呢幾日天氣會轉涼...好多朋友都病了~
大家要小心身子呀~有病記得睇醫生~
睇完醫生記得準時食藥呀!!c
無病記得著多件衫呀~~~知道無﹖

P.S. 多謝殷芷隻依唷畢業公仔!!嘻嘻~~

台長: 秋欣
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文