24h購物| | PChome| 登入
2006-01-21 02:38:59| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20/1 純化

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

所有野已經純化左,心痛o既感覺、失望到沒有希望!
近來聽得最多的是「轉頭打俾你」、「聽朝搵你」、「陣間打俾你」
心入面唔敢再有期望!想相信,但怕信後又失望!

今日去左學琴,卡門的確係一首好歌!
然後趕返學校開會,早左囉!
最後Pick up左個Post with肥魚!
希望可以測試一下自己同大家o既力量!
又或者,多d野做會好d~
散左之後同左Jan & 肥魚去宜家食熱狗,
知道左熱狗腸o既事!呢班女真係可愛!
之後打俾Keith,Sponsor方面應該無咩問題!
但T-shirt真係要諗諗佢!

自己趕入粉嶺拎鎖匙,凍死人!
成十點先返到屋企,又要自己一個開飯喇!
求其食左兩野就算lu~今日唔知做咩,
有兩個人問左我同一個問題﹕
「你係咪去左豐胸﹖點解身材好左咁多o既﹖」
頂...你地之前唔留意咋!更何況,可能係錯覺呢!
聽日要返工,近期有d咩Planning都會猶豫,
是仍抱有期望...還是...
抑壓左幾日o既哭水終於都落下!是我眼淺嗎﹖

今日係媽媽是小學四年生大結局,
好唔捨得呢!!
近來很愛聽Janice的歌,實在是窩心的!
但很愛它的旋律,描畫得十分細緻~

*是你不想我啦(嗎) 什至不找我啦(嗎)
 無非幾天變化 就像刮我幾千巴
 難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
 不想和我好 請求(不如)直說真話*

台長: 秋欣
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文