24h購物| | PChome| 登入
2003-12-11 23:19:44| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

What a wonderful night~!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日12月11日係ar big既生日,雖然我唔係壽星女,但係我都非常開心,因為認識左好多新朋友,同埋遇番d相識過既人。

其實而家d年青人真係好易就熟啦,我地雖然相處左唔夠3個鐘,但係都非常好傾,我亦好成功咁記晒所有人既名!

善班既有我啦,大家姐,carmen,仲有以前識落既lala,子林,國敏,光榮。
仲有好似carmen既 anna,同埋一班國文系既同學,全靠ar big呢座橋樑先至將英文系同中文系拉埋起黎,新識既我最記得係好似ar sam既鎮宇,大海,另外仲有好多女仔,希望下次多d機會傾偈啦!!!

今晚個感覺真係好特別,好似d舊朋友聚舊咁,好親切,同佢地真係好多野講,個個都好真!唔~睇黎我地要搞多d parties~!

Last but not least, Big Big, Happy Birthday~!

台長: *~嘉嘉~*
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文