24h購物| | PChome| 登入
2003-12-08 13:26:06| 人氣129| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

{ / > \\ }

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知自己想點, ...
只係知自己唔想點...

我知道,我唔應該再搵佢\
但我好想知道,
佢\會不會因為我而不開心...

其實我不太肯定,
我是喜歡一個人,
還是喜歡兩個人,
有件事,我一真搞唔清楚
就是到底我同佢\一齊開心o的
還是我自己一個人開心o的
這問題,似乎一個人找唔到答案

最近我成日一個人
得返一個人
無無聊聊一個人
來來去去一個人
開心唔開心都係一個人

自己............一個人
想起兩個人的畫面

我地一齊吃飯
一齊行街
一齊返屋企
一齊生活
用同一條毛巾
用同一隻杯飲同一啖水
訓同一張床

跟住,又一齊去吃飯
一齊逛街
一齊過馬路
一齊停低
一齊回家
用同一個洗手間
一齊無無聊聊又一個夜晚
一齊睇電視
一齊休息
一齊諗下將來
一齊傾計
一齊諗下之前發生咩事
之後又一齊諗下之後發生咩事
到底應不應該一個人?
定係兩個人好o的?
一個人開心o的定係兩個人開心o的?
一個人.
兩個人.
..

台長: 阿先

您可能對以下文章有興趣

人氣(129) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文