24h購物| | PChome| 登入
2005-10-29 17:13:17| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*兒童聖經班*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一連四日既兒童聖經班,已經完滿結束了~今日,我好累呀!!因為今日係兒童聖經班既最後一日,我0地去旅行呀~我0地去左大帽山旅行,係個到,我0地食野啦(去旅行食飯盒係第一次)同埋玩遊戲,原本我都唔多願玩架,你知啦~太陽伯伯好盡責0麻~不過我見佢地個個都玩得好開心,笑呵呵咁,我都比佢地呢班咁大吸引力既小朋友感染到呀!!我仲玩得好落力tim~玩"搶貓尾"個遊戲個時,我好勁呀~哈哈~真係有d佩服自己呀~返到屋企之後,我好似活死人咁呀~哈哈~成9點(夜晚)先起身,要媽咪買炒麵比我做晚餐呀~真係有d唔好意思,因為佢同豆豆去完旅行0岩0岩返咋~我諗佢都好累!!
之前兒童聖經班未開課,我都幾驚會做唔黎架,不過我不斷叫自己比d信心,而且我又有一個好好既拍檔cassandra呢~不過,連佢都話有d緊張同驚喎~我好勇咁講左一句:唔會既~而家過左啦,成績都唔錯,幾好幾好~全靠cassandra咋~佢真係好好架,好盡責,我就.....哈哈~
7月20日,我同Hoi C一齊領詩呀~我喉嚨痛呀~幾驚走音呀!!不過,個日好好好掂呀~我同佢地講"姐姐喉嚨痛呀~不如你0地大聲d呀~",結果?佢地真係聽我講呀~好感動~係呢幾日裡面,我好開心呀~有得同d小朋友唱詩歌啦,玩遊戲啦,食野啦...佢地玩得好投入架~有一個仲好乖tim^^(今日先知,原來佢地咁like同我玩架~)
佢地有d決定左返埋兒童崇拜呀~我好開心呀~係陪談個時,我唔知會一對二架,我以為會有人陪我幫我,點知....不過,我都好順利咁過左,感恩感恩~
如果下次又有機會就好喇~

台長: chinley
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文