24h購物| | PChome| 登入
2003-06-11 13:58:45| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

浪費了一個早上~不過開心~!-7/6/2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日五點就起左身啦~因為阿傑打黎叫我起身~
今日去左做義工~本來好好玩ga!!~不過因為天氣既關係~
所以取消左~真係好唔開心~如果今日有得玩呀~我諗一定會係最難忘ga~
我地一早六點幾去到又一城等~之後就坐轉車去機場~去到機場~其實都未入到去~
淨係係出面個度等左成幾個鐘頭~因為落雨既關係~我地無得落車去廁所~
真係殘忍呀~勁急呀~都無得去~我地忍左差唔多成個鐘~先有得去咋~
因為本案可以去個個廁所要等成個鐘~所以我地就冒雨走左去客運大樓個個廁所~
嘩~去完~即刻舒服晒~~哈哈~~我仲係廁所度見到葉麗儀tim呀~佢仲係係我隔離個洗手盆度洗手tim~
好開心呀~佢真人都ok gawor!!~heheee!!~因為佢要做今晚個心連心show呀~所以就一早係到彩排~
之後我地返番車度~就返又一城lu!!~唉....咁就過左半日啦~之後我地幾個就係又一城行街睇衫~
之後食完lunch就走lu!!~之後我就返教會~好開心呀~今日見番差唔多成年無見個D姐姐呀~~
佢地個個都勁掛住我~我都好掛住你地ga!!~以後我地就多D時間見面啦~~哈哈~好開心呀~
教會搬左新地方呀~靚左、大左~仲好熱鬧tim呀~去到真係咩唔開心都唔記得呀!!~
佢地個個都對我好好ga!!~hehee~!!
之後六點幾我就走lu!!~之後我就返左屋企~
之後.....又開戰lu!!~
唉.....我諗都有排開lu@!~
其實我地兩個都唔合~我都唔明自己點解要咁樣~~
點解仲要死都要個兩個月~~
唉...唔知呀~~傻躀~!!!

台長:
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文