24h購物| | PChome| 登入
2003-07-29 15:25:40| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~Family Day~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上午一家去氣功班~
仲約定同曹綺雯呀~Carmen,Vivian...去游水~yoho~^^~


之後原來諗住跟Benny地去食齋,因為Barry今日萬歲~點知daddy原來係返返下工鼠過o黎,咁佢又急住返工,我o地4個自己走o左先.....最後唔知點解話係"大家樂"..唔知呢..去去下又行o左去"意粉屋"囉!!(好為食呀!!!^^)


意粉屋都okay貴啦~都真係一分錢一分貨o既~pizza同意粉都好過pizza,連service都好好!!!今日我o地食o左個三文魚pizza....wa~好味到丫,mameee仲好搞笑咁話,d三文魚係一塊塊放晒上面,唔係"私私縮縮"咁放落去...hee..dayb啦~仲有個洋蔥圈~正!!!仲食o左兩個意粉~heee.......mameee請呀!真係豪氣~



之後就同daddy返工....因為佢要睇住d"雀"..我o地去o左睇雀also,仲睇埋塘鶴食lunch~其間收到趙敏小姐個call..終於約到你了~希望我唔會嚇親你啦!haha~


之後就入o左office度玩鸚鵡...佢叫得好大聲呀!嚇死我,仲識叫"HELLO"..好聽話囉~不過我都係驚,冇掂過佢......佢一星期後要去荷蘭喇!~真係好..



後來daddy突然好有興致話--"不如坐纜車上山頂囉,好唔好?!"........嚇得我o地丫~上咪上..haha


都好耐冇坐纜車喇,七年啦我估..又多人又冇位坐,上大斜路嚇鬼死,覺得自己玩過山車咁囉~個心都怕怕day(大大舊,細細膽^_^)..好快就上到山頂~都變o左好多呀~仲以為上面d o野會貴..點知好平,想去飲coffee...食雪糕都冇地方~最後好返咁返落山去灣仔食晚餐~


不過都諗o左好耐..有分歧o架!!
daddy為食樣又o黎喇..佢想食buffet,又想食日本野
mameee聽日要覆診,咁費事俾醫生話,今日唔可以食咁好(成日都係臨急先扮o野!!)
我o地兩個冇所謂囉..呵!因為個心唔o係呢度喇..heee~



最後去食$38大青斑,$38大大冬瓜盅,仲飲幾支beer,一斤蝦,手撕雞......食到飽飽!!!好飽~好耐冇食到咁full...full得好horrible~hahaha!!^^..之後我同阿妹就飛去會展睇show,daddy+mamee返屋企先!



入到去...wa...估唔到......坐好前呀今晚!坐第2行,仲係VIP~wa~真係愛死拿破崙太太啦!~佢個女都有o黎..仲有又南都有o黎呀!!!正~


成個show都okay好睇啦,可能又唔係有好多我好鍾意o既singer~最最愛都係AT17囉~佢o地唱得真係好正!!!^_^~Eman仲認得我呀..heee~睇住Ellen手吉他..勁到丫~wow!好羨慕o架!~後來安仔仲搞到high晒~haaa..勁啦!不過佢真係好大隻!!!!!



睇完show,搭返船去TST,仲去打機..打到人o地收舖..heee~過o左瘾喇!





今日真係超級咁happy啦~:-p

台長: 豬杏仁
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文