24h購物| | PChome| 登入
2003-06-03 01:09:15| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

SUNDAY之星----"大佬"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日阿妹玩absent...so chaep,我o地3個自己去灣仔~ha
又去o個間茶餐廳食快早早..因為真係好快!~個阿姐勁好記性,我幫襯呢間o野只係4次!!..真係好少~佢竟然知道我鍾意食乜..但佢就記錯我飲咩~成日以為我飲..."凍檸茶少甜"...錯!~係"凍奶茶"嘛!!!!!!希望下次佢記得啦~不過佢真係好犀利!hahaha..
wa..."hurhur"聲呀唔好講笑.....d反應真係丫..胃氣勁出,好似唱歌咁....hee..諗起當年Cathy殺人於無形o既情景~好好笑!^^....唔得,我唔可以咁o架!!
Barry大佬又發表佢o既偉論...
我而家先知,建築師係要讀XXXX咁多o野,起棟o野,要預有幾多人會住,又要計住溫度~再搞掂個冷氣系統....yo~實在太複雜喇~!
我只知佢要計計計....真係頭都大埋!~繼上次個"深冷工程"之後,今次再o黎多舖..我睇到我o地屋企之sci權威--即係我老豆都用一種好欣賞之眼光望實Barry..hahahaha!!!~勁到暈 ;!~

我自己都好欣賞佢!~因為佢真係識o野多,又講得笑,哈哈~成日俾人笑佢鹹濕,佢就即刻整個鹹樣,呵~都幾大方o架!^^"....

完o左之後,我一個人咋~青山打o黎話約聽晚食飯..wa~正丫!^^...我o地plan..又係去金加利!~yeah~呢個係我canteen呀~

唔記得出旺角買o野呀!!pooh電話繩...>_<"聽日一定要去!!!~唉唉唉~失策!更加唔記得去維園.....sigh~最後返o左屋企,去"Good Idea"嘆tea~今日d蝦膏就夠晒味喇~仲有o黎蹶凍檸賓,甜甜o地~^3^....

星期日小電影係---"陽光警察"
有李心潔,Stephen...仲有個唔記得叫咩名,但幾smart幾靚仔,我記得屋企係有買o架!~一定要搵返出來帶上去..

夜晚我,mameee,vo又去金加利...again and again!!!!!!...X3喇~聽晚又諗住去...wa!不過我都未食得晒佢o地d o野,實在太好味喇!~^^...今晚係-----豬仔柳!~...
柿乖yor~我成day冇飲過凍奶茶...發覺自己開始愛上---lemon tea!~wooo!奇!

屋企位於天井o既廚房好HORRIBLE~
有變種飛蛾..D色+埋好似Tiger...嚇死!mameee仲o係度撲蛾,好低b呀~
喵喵仲busy仔喇~佢全日都係捕住o係渠隻老老鼠.....唉!!點解屋企咁多呢d o野o架?!好在虫唔多...唔係就死!~
不過真係好好得人驚.....嚇死人!!!

有樣o野搞到我極度Depression...
就係...真係有飛呀3/6..!!!!呀...點解個天要咁對我?!我返來最最大之原因就係呢日,但呢日我就要返去.....唉!~好冇mood呀!安仔呀....阿C呀.....唉~唉唉!
阿妹就好啦,可以睇show,第二日又唔水返學...我就要俾人isolate.....what a suck bad news!!!!!!!
都唔知返去會點..最怕冇final睇咋!~...
depression............v_v

算啦!好在搵得返"他"的東西..同埋~呵呵!!買到喇..GAME 6呀!~隔完可以慢慢睇!~

台長: 豬杏仁
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文