24h購物| | PChome| 登入
2004-10-28 10:55:07| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

終於終於有電腦啦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於終於有電腦啦,真係開心到想攬住部電腦來瞓,就快連中文都唔識打啦,不過都冇乜關係,經過這幾個月的培訓,我的中文已大大普通話化、英文化,甚至廣州化。好彩,之前睇左劇集,仲要係古裝,都令我有一排可以出口成文。不過就係唔係都問人「有冇第三條路可以柬」、「開始左既就冇得返轉頭」同埋「有時D野冇得話值唔值得」…你地可能已經詁到我睇乜。
這裡的香港移民不多,他們大概有兩種,一是十分享受這裡平靜的生活,或是很掛念香港。移了民仍掛住香港是一件苦事,儘管可以找來香港的東西,又或認識到我這些香港閒人,但到底那種返港無期的感覺是最磨人的。如果你不肯定你愛一達地方多於香港,還是開開心心做個香港人吧!
今日打開個盒時真嚇了一跳,看見成堆旺旺包圍住部電腦,都知道suki放左旺旺入去,不過冇諗過咁多。仲有《無城有愛》,謝謝她。
其實也多謝billy和jeremy,知道佢地都好忙,就冇再點樣打搞佢地。那童話集雖然未有解決我的「中文危機」,但已足夠我許多不安絕望的時侯平靜下來,人只要尚有童心,就發覺很多事沒有什麼大不了。
至於明哥的CD,初聽時真係好好笑,成班「麻甩」係係度唱獅子山下,成隻碟根本就可以做文化研究,正!
來之前聽人講香港係社會學研究的天堂都唔明點解,但原來香港真係好多元化。

台長: bo
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文