24h購物| | PChome| 登入
2004-03-03 23:57:34| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

BEDVITY (陰)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔駛查字典喇
“Bedvity”
呢個字
應該唔會係一般字典搵到

只會係”潤山字典”出現
因為
佢係我創造既

Bedvity

Gravity
同類

『床心吸力』

頭先沖沖下涼
突然諗起
聽日要打羽毛波
好興奮...
興奮之餘
又有d驚
好驚張床
好驚張床吸住我
因為
張床確實有種力
好強既力
我稱佢為
『床心吸力 Bedvity』
每逢早起
每逢冬天
Bedvity會......特別強
吸得......特別實

咁就弊喇
聽日
又早起
又寒冷
吸上吸
真係好驚佢

唔...
唔驚唔驚
我諗
羽毛波既吸力
應該大過
床心吸力既

羽毛波......我黎喇...

台長: CYS
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文