24h購物| | PChome| 登入
2006-03-19 02:44:40| 人氣181| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

死大陸哩

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我真係好討厭大陸人,我作為香港人,炎黃子孫

見到d大陸哩既行為感到羞恥!

以下係香港迪士尼職員既一點心聲:

我在迪士尼工作了一段日子, 但係對大陸人的行為真係不忍目睹, 佢地打尖, 打交, 吐痰, 已經係小兒科, 佢地對我地同事根本唔當係人看待, 有一次有一個大陸女人打尖, 我地個男同事去勸阻, 佢竟連我地个男同事都打傷, 之後仲告个男同事非禮佢tim, 真係惡人告狀。仲有佢地真係連狗都不如, d狗去痾屎痾尿都識得去厕所 (我地個park 有狗厠所的), 之但係佢地真係唔識架, 任由d小朋友到處痾 (見到有草的地方就痾), 咁仲不單呀, 前日我地個同事個搵到大人屎tim , (可能佢地築人牆比個人周街痾掛!!)

你地成日話佢地打尖, 其實打尖係小事, 佢地強項係捐繩或捐兰杆呀, 我地成日叫佢地唔好捐, 佢地仲要好惡咁鬧我地, 惡d的仲要打我地, 我地有時侯火都來埋真係會串佢話 ” 這個入口是給狗入的” 之但係 佢地竟然話 ” 你當我地係狗咪得 lor ” 咁佢地都咁講 lor, 唔比佢地入都唔係啦... 所以我地每位同事都話 ”黃金週係惡夢的開始”
因為佢地為左可以唔排隊真係連狗都願意做....
但係我地真係唔願意服侍咁低質素的狗


係d人懶客觀先會話咩一竹高打一船人之類o既姐
跟本成個大陸個風氣, 教養係落後過hk, 呢點係有眼見啦
hk人至衰果個都諗唔到偷坑渠蓋啦, 而家比d大陸佬一點化
咪拖低哂hk人d質素囉

你們大陸人覺得你們花錢就是老大,我們該忍你,我們香港居民去迪士尼是不用花錢嗎?大家也花同樣價錢去迪士尼,為什麼我要忍你?從你口袋拿出來的紙幣是比較大張的嗎?

不埋怨人就叫有素質,說穿了,還不是只喜歡聽順耳的說話
你覺得我有說錯,你罵我沒關係,我接受 不過,你也說說我說錯什麼,不要人家說人品,你就去搬山水 風牛馬不相及


大陸人數典忘祖, 棄儒家, 拜馬列教, 而且追隨共產黨勾結外國勢力(蘇聯), 背叛祖國(中華民國), 又用簡體字,羅馬拼音, 破壞中華傳統

大陸人崇洋媚外, 上至官員,下至泛夫走卒, 人人爭先恐後出國, 以當洋奴不當中國人為榮

大陸人趨炎附勢, 助紂為虐, 共產黨打擊異見人仕, 只顧講風涼話, 或打落水狗, 做慣奴才懶做人

禮義廉恥, 國之四維, 如今大陸人剛好相反
禮 -野蠻,無教養
義 -見利忘義,認錢唔認人
廉 -成日吹牛,一朝得志,語無倫恣
恥 -利字當頭,乜都很制,女人做雞好平常,亳無羞恥心


有些大陸人真是很過份, 可能他們沒有什麼教育, 沒有禮貌又自私又沒有羞恥心, 我自己身為中國人都很無面, 希望大陸他們會進步; 不過回歸之後, 香港都多了這些人, 唉....... 有那麼多錢有什麼用, 一個充滿憎恨, 自私的社會, 於此生活, 會開心嗎?

某些大陸人連狗都不如



打尖,人地hospital 9點開tv,佢8點開,弄得我沒有覺可睡!!!~

同樣係中國人既地方,點解香港、台灣同大陸咁唔同?

台長: 卓宏
人氣(181) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫) | 個人分類: 吶喊咆哮 |
此分類下一篇:我的無能
此分類上一篇:這是生活嗎?

失格男生
好~~非常好,我成日都話大陸無乜好野出,
話我主觀都係,衰人處處有,中國特別多,
無辦法10個人入面有5個都係中國人,
人多自然接觸得多,但好嘅又有幾多個﹖﹖
他媽的.....我一直都以回歸為恥

香港人 電擊棠
2006-06-10 01:14:05
恨古人不見吾狂
SB。
懂J8,中國大陸的改革開放開始于何年?
大陸人的現代化教育事業和香港是同一起跑線嗎?
大陸是像香港的一樣的彈丸之地嗎?你們他媽有錢卻沒腦子,思考問題反映出來你們雖然是有“素質”,卻沒腦子,真他媽悲哀,那么高的人均收入真他媽不如拿去喂狗,沒有大陸的支撐,你們香港現在會有那么繁榮嗎?老子告訴你絕對不會。看來白癡的分布也是公平的啊!
2008-01-18 23:33:16
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文