24h購物| | PChome| 登入
2005-01-05 16:26:30| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日禮物

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我仍然係魔鬼一個,我又叫cass去訓覺啦。早上返到黎都冇做過d咩就到下午,下午開始投入工作,完成好隻兔仔,工作進度可以接受既。擒日放工後知道出左糧,咪去買下野,左個化妝袋幾對襪,跟住買左幾份生日禮物。唔係俾自己係送俾friend,佢地都係呢個月生日。好奇怪自己生日反而買禮物俾其他人,應該係收禮物架,但我唔mind架,因為咁重開心,可以幾個人都同一個月生日,買幾份禮物,跟住去同佢地交換禮物,有d似聖誕節交換禮物,感覺好特別架。但其實都有買到俾自己,同埋有d肉痛,一次過用咁多錢,唔緊要,一年一次吧!返到屋企阿媽買左件衫俾我,話俾我返工着,我未睇已經問佢係咪白色,真係白色,都幾靚,有時佢買野都幾有眼光,件衫sport d,我都會着,因為係我阿媽買既。好開心呀!
今日都會去何里活一次,要轉電話個台,同埋行下街羅。
下午做好野就上下網,見到好多星座既野,咪send俾cass同janet。係到send黎send去,其實send左好多野俾佢地。跟住見philip(屍兄)online,咪send d 俾佢,同佢傾左一會,佢叫我做“屍妹”,笑死我啦,咁我回敬佢一句屍兄羅,佢重send左好多歌紹介我聽,佢幾鍾意同人分享佢既喜好架!

台長: Hika
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文