24h購物| | PChome| 登入
2003-03-29 01:14:29| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

停課九日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

“非典型”搞到大家無得返學,大家似乎好開心,但我就一點都唔覺得開心.

之前一直以為我地學校係全港藝術節目的命脈,正所謂”龍脈”,係唔可以斷的! 應該點都唔會停課啦….點知,都係要停.

咁代表左咩呢?咁代表左呢個”非典型”的情況已經擴散得非常嚴重,到左out of control的地步.

既然係咁,點解大家會開心呢?

又,停課”笨”唔代表大家唔洗做喎,只係遲些少先做, 遲些少先夾埋其他功課一起做,到時十九幾萬樣野一次過湧埋來,問你死未!

所以,我覺得而家係好灰囉…

係屋企”嘔”啦…坐左係到啦…睇無聊電視節目啦…上網啦…睇vcd啦…
又唔去得人多的地方啦…唔去得圖書館啦, K啦,pub啦…
九日見唔到同學仔啦…日日對住阿媽增加擦出”火花”的機會啦…
悶啦…
驚啦…
訓啦…訓定之後”通頂”的啦…
戴口罩啦…設計口罩啦…係上面繡Hello Kitty, Winnie the pooh, Miffy等等啦…
幾咁”好” !?

最擔心,係如果我的學生都話停課啦…咁到時我就真係”蝕渣米”啦!

所以,我想快些趕走哂“非典型”呀 ~趕走 ~趕走 ~趕走~

同埋快些停戰好過停課啦~

世界末日啦 !!!!!!!!!!!!

台長: 阿萩
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文