24h購物| | PChome| 登入
2003-09-12 21:06:18| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

賞月之人月兩團圓

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚去左賞月
真高興呀~!!!

9月11日係中秋節
也是紐約世貿襲擊事件周年紀念
首先祝願世界和平

我地有慶祝中秋活動
首先我同亞joe, ear, fafa, bb, ryry 唱lunch k
之后亞pui & mike 都間唔中入黎唱下
佢地同ive d classmates 唱
haha, 佢地話悶so 過黎
今日我唱左好多
好盡興呀

根著落黎既節目
就係去青山灣bbq 喇
but 我地唔係唱完k 就去
而係晚上10:00 先去
好多多謝亞raymond 先生& barry 先生
佢地幫我地搵左個爐
咁我地就起青山灣d 空地度bbq 喇

我地有好多人啊
有tai, joe, mike, pui, shing, jacky, yung brother, yung, fafa, ryry, wingwing
好開心可以同好朋友一齊play
正所謂人月兩團圓呀
今日都幾高興
而且個月亮都好圓呀
好正ar
希望我個個朋友都咁開心啦

而我既中秋願望
就係快d 搵到工
快d搵到$
因為我要還$ 給大債主呀
haha
我去旅行d $ 都未還呀
真唔好意思呀
我會努力ka~!!!

台長: victor
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文