24h購物| | PChome| 登入
2004-03-17 19:15:38| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I''m loving it

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

lee個星期忙到好可怕
幾日加埋都瞓唔夠10個鐘...
assignment、presentation同project完全係侵佔左我每個時間

星期日下午已經返左來中大,一心諗住借書做project,
u lib竟然一本french的recipes都冇...
唯有出沙田借啦,上網check左開放時間,仲以為今次實借到,點知出到去先發現早已關門...跟住先發現原來自己誤當左週日係星期日!
心神竟然恍惚到咁...實在係始料未及...

星期一一早起身再勇闖沙田,出左圖書館第一個反應係:好一個垃圾圖書館!
仲要在A-1買左個好難食的包...心情即刻跌落谷底!

星期一晚詩婷已經好擔心個f&b project唔知會點,
source又一d都冇,
於是我地決定死stick住kevin唔放~一定要佢教我地food cost!

星期二因為project情況太危急的關係,做左一個好大膽o既決定!
就係走lodging!唔會有人敢走的堂,我同詩婷就走左!
我地出左中央圖書館借書,詩婷就好似大鄉里出城咁,o係中央望唔停!
借完書我地就決定左在作戰前輕鬆下,去左行街又食左許留山~
詩婷入左間舖唔夠10分鐘,就拎左兩件衫出o黎~
(sales姐姐都有我們的口頭禪~~呆左~~)
今堂lodging仲要冇點到名!
實在令lee個旅程更開心!

夜晚返到去就開始作戰~
多謝vincent同stat ho幫我地scan哂d圖~又幫我剪裁好哂~
返宿執完野就衝去走讀同vincy佢地共同作戰~
夜晚多野食到好似開party咁~
特別鳴謝孻叔教我地計food cost~冇左佢,我地個project肯定好唔掂!

在走讀邊做邊玩~唱k、睇電視、vcd、篤波同打機~
o尋晚先知道mandy係篤波高手,交叉腳咁好輕鬆就篤得好好!
反觀我同vincy就不停苦練都係唔知點咁~
詩婷一個人做到on fire,開始左就做唔停手!不過成個project都係佢做得最多!
辛苦哂啦~詩婷~你好好休息下啦~
在走讀做通頂,凌晨5點行落碧秋scan圖,又爭住去孔子像度吸仙氣~
雖然好眼瞓,不過真係好開心!
vincy仲要o係第一次通頂~~
返到宿,可愛的roommate們都仲未起身~
瞓左2個鐘又再起身準備下午presentation o既野~

今日presentation大成功~!我地仲要盜用左kevin的成果!
我們是碩鼠呀~~~!
大家present完都特別大力鼓掌~
我真係有歡呼呀!不過就冇咩人聽到!
join組做野果然特別好~凡事可以互相效力~
下次一定要食飯答謝佢地~

台長:

您可能對以下文章有興趣

人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文