24h購物| | PChome| 登入
2007-03-05 19:49:23| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

向維園出發....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2月17日~~~
一早比mum叫醒出街...
都係訓多陣先算....
搞掂上左老公屋企等埋佢先出門口....
then去左天后食野....
竟然咁都比我見到IS miss ng...
坐我旁邊張枱,
佢又認得我,
唔通我地打波呢班人已經比人點哂相???
食完後向維園進發!!!!
好開心....
買左兩個符...
之前學業運個符比人偷左....
依傢買左一個安全運,
一個戀愛運,
屋企仲有個健康運!!
行左好耐....
真係好想買支珍寶珠....
第一間得番綠色,
我想要粉姐色多d....
記得前d又有....
行左好前到睇....
60蚊一個細....
mum話貴唔比買....
我自己比錢買>﹏<”
其實佢細都唔細得去邊.....
去左mk行街....
拎住支珍寶珠好多人望住=.=”
同老公買左對同款同色同size既鞋,
點解會咁架....
明明我着d鞋大過你架...
行多陣同姑姐+希汶去grandma屋企食飯...
老公自己番屋企食團年飯....
女麻女麻又問kit去左邊....
你估人地唔洗番屋企食團年飯架咩???

台長: Celia
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文