24h購物| | PChome| 登入
2002-06-24 23:18:29| 人氣101| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

要學識放手

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

六月二十四日 (星期一) 天晴, 勁晒, 差d晒溶我

我今日返左三個鐘頭工, 然後就去左BU in PRA, 中午去做GYM, and then 去學account , 今日生活真係好多采多姿呀!!!不過都搞到我好累呀!

個PRA interview , 我又衰左la, 全程都用英文in, 題目係how to carry out consumer education on children, 我不嬲d英文都屎到爆, 連題目都唔係好明呀, 唯有死撐la, 撐得好辛苦呀, 我覺我今次真係in 得好差呀, 不過我同自己講, 我已經盡左力, 唔好再怪自己啦!!

今日做gym 的時候, 阿心同我講左d野, 令我諗左好多野, 佢話, 有d野根本唔屬於你, 你得到左, 你會覺得好幸福, 但當失去的時候, 你會好唔開心, 但係你有冇諗過, 其實你以前都無個樣野la, 生活咪一樣咁過, 唔使咁唔開心, 相反要學識點樣放手, 我覺得講得好o岩呀!!! 有時, 我地要學識放手, 俾自己一個水位, 如果到左個水位, 你就要掉頭走, 唔好俾自己浸親! 我會好好記住!!!!!

薯撻今日第五日唔係香港, 佢仲有四日就返o黎香港la, 希望佢順風順水!!!!!

今日好累呀, 我要早d訓覺la!!! byebye, 我要多謝「你」睇我的日記, 聽我的發洩, 多謝「你」呀!!!

台長: Nobita
人氣(101) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文