24h購物| | PChome| 登入
2007-02-01 13:13:36| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

上星期大事回顧

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近比較忙
返學開始忙到發顛
而且每個星期四都要練drama
所以時間愈來愈唔見洗
開始十分擔心會做唔晒d assignments as 下個星期就已經係deadline...-__-”
講番我上星期有乜攪先
上個星期一至三都無特別
都係返學放學咁就一day
星期四返church練drama
catch 唔到角色個性格, 做得一d都唔好
發現原來albert識彈琴,仲做左人肉點唱機
估唔到黎明佢都掂
之後就去食飯
返到屋企已經1點
拿拿聲趕聽日個 presentation
終於5點做完
訓左2個鍾
present 得唔錯,美中不足係我個partner佢無出現囉
頂~~唔返都唔講聲, 攪x錯呀!
好彩個present 唔係 mark as a group 咋
頂~~~~~~~~~一講起即刻火都黎!FUXKING ASS HOLE!!!!!!!!!!!!!!!
好,轉話題,講番d開心野
星期五返fellowship
watkit 同 truman 公開多謝我上年幫fellowship手做coffee house 個 drama
aw~~~~好感動,完全無諗過佢地會咁上心
其實我都係舉手之勞,當初我都係本住幫到就幫嘅心態去應承做drama
無諗過佢地心裡面會咁感激
令我有少少受寵若驚 =)
星期六同corinna 落eaton centre 行街
星期日返service 之後食lunch and 開會
因為我做左fellowship home cell group leader...kekkee
不過其實我好驚自己做唔黎
開完會4點
陪truman 去pacific mall睇相機as佢哥哥生日
嘩~~truman 一睇啱就買, 部相機成 $912加幣架大佬
有錢仔果然係豪爽d $__$
之後5點truman 車返屋企
上星期之回顧
~~~~~~~~~完~~~~~~~~~~~




台長: Ceci ~~ 大頭C
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文