24h購物| | PChome| 登入
2009-01-10 16:58:24| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

25/12/08 聖誕聚會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一年一度聖誕節
一早要返工,但冇所謂la
因為放工之後都有好多時間玩

由於下午約左去arren 屋企
所以今日第一次拎左一個鐘CL
一點半就放工
三點去到旺角JOIN tina、darren 、小虎佢地
再一齊買今晚打邊爐既野...

買完野都係四點
等埋阿ping同佢bf 都黎到
五點就開始我地既竹戰
打左頭四圈,都打到成七點
都唔明解咁耐結果我輸少少,
之後就開始食野

食完野之後
就開始抽獎,上年我抽到darren 既
今年都係,今次抽到個得意網球mouse pad

抽完獎,九點半,又開始我地第二輪竹戰
呢四圈結果好好多,食左幾次大牌
終於贏番之前輸既少少
仲反贏二百蚊
真係唸都冇唸過

就係咁,今日既洗費有著落
贏左二百蚊,扣減$50打邊爐
再扣減搭的士同巴士錢=40
都賺左一百蚊
勁開心呀找唸呢份就係我最難忘同實用的禮物la

不過開心還開心
但玩完都成十二點幾
真係好累
加上今朝五點幾已經要起身準備返工
所以返到屋企真係咩都唔想做
只係 想訓nor

好彩明天就係我一連五日假之開始
真係要好好休息下

台長: catherine
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文