24h購物| | PChome| 登入
2008-08-06 17:19:26| 人氣27| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

28/7/08 第一次督導

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返左工個幾月
第一次做督導,個感覺同以前係s好唔同
呢度好似feel 好多
可能係個主任nice d la

而整體佢都覺得我ok
不過可以再主動表達下意見
其實呢個一向都係我要學習既地方..
我會留意下...

而今日返工都幾忙
首先幫個學員book期睇精神科
之後又要準備講座既野
好彩有好多同事幫手咋
如果唔係都唔知點駁電腦同投影機

三點幾聽完講座,
就放工,明天連續兩日返p
希望都可以順利la

返到屋企,係msn 見到tina
我地就一齊上ahoo 打麻雀
仲記得幾年,我地同埋阿公同darren
好多時都會一齊上網打牌
可以打成幾個鐘
不過自從我地離開左s之後
都冇再試過la
今次雖然得我同tina
但都玩好開心....
就係咁,就過左一個下午呢

台長: catherine
人氣(27) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文