24h購物| | PChome| 登入
2007-07-28 12:23:53| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1/7/07 順利呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去左大棠渡假村幫monica帶活動
除左我,仲有阿liz同其他導師ga
一共十個人
帶百幾人既活動
都幾開心ga

講番今日la
我地九點三係元朗西鐵站等
九點八入到去大棠
十點左右參加車到la
我地就同佢地去到活動場地
不過去到簡直嚇左一跳
因為得一個羽毛球場咋
點容納百幾人呀
仲話玩遊戲
於是我地就算勉強咁推開少少d圍版
最後都係大左些少,不過好過冇la

聽完營地簡介
我地就開始活動la
今日主要負責帶蜘蛛網
不過由於有四組
所以就要同一個遊戲帶4次
好彩有多個人幫我咋
如果唔係,都唔知點一個人帶廿幾三十人玩
加上同時間其他三個遊戲又進行緊
加埋又有人係另一半場玩緊攀石等
所以環境都好嘈,講野都要好大聲
都幾辛苦,帶到第4 round 都已經冇咩心機......

最後玩左兩個幾鐘
帶左個game 4 次
去到十二點九
終於完成la
好開心呀

之後我地就一齊去左目黑食野
本來話食公數ga,有$600
7個人食
點知我地食到over budget
最後仲要反夾番每人$60
真係.....冇唸過會食左咁多野
都覺得有少少唔抵ga
早知唔同佢地一齊食
就可以袋足今日既人工$300
而家得番$240咋...
激死人la




不經不覺
香港已經回歸十周年
係呢十年入面
我都又一個中五學生
變成一個社工
再變成一個護士學生
都覺得有好大轉變
咁香港呢
又冇咩改變呀??

台長: catherine
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文