24h購物| | PChome| 登入
2007-03-31 11:23:36| 人氣161| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*-推 黑暗行軍-

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Famous last words

Now I know that I can’t make you stay
But where’s your heart
But where’s your heart
But where’s your
And I know there’s nothing I can say
To change that part
To change that part
To change

So many bright light they cast a shadwo
But can I speak
Is it hard understanding I’m incomplete
A life that’s so demanding
I get so weak Alove that’s so demanding I can’t speak


I am not afraid to keep on living
I am not afraid to walk this world alone
Honey if you stay I’ll be forgiven
Nothing you can say can stop me going home

Can you see my eyes are shining bright
’Cause I’m out here on the other side
Of a jet black hotel mirror
And I’m so weak
Is it hard understanding I’m incomplete
A love that’s so demanding I get weak

These bright lights have always blinded me
These bright lights have always blinded me
I said
I see you lying next to me
With words I thought I’d never speak
Awake and unafraid
Asleep or dead

離別宣言
現在我知道 我無法留住你
但你的心在哪
但你的心在哪 在哪

而且我知道
我說什麼都無法 改變過去
改變過去 改變

刺眼亮光下映射成的陰影
我可以說話嗎 你了解嗎 我不完整
生活好吃力 使我衰弱
愛讓我好無力 我已說不出話

我不害怕為生活奮鬥
我不害怕自己一個人過活
但親愛的如果你留下 我會得到救贖
那麼不管你說什麼都不能阻擋我回來的心

你看到了嗎 我的眼睛閃著光
我在這裡 在漆黑旅館鏡子裡的另一邊
我好虛弱 你能了解嗎 我不完整
愛讓人好無力
我好虛弱

那些光太亮 總是遮蔽了我的眼
那些光太亮 總是遮蔽了我的眼
我說
我看到你躺在我身邊
說著我從沒想過會說的話
你那清醒無謂的神情
是醒著還是死了



台長: ★﹑ 貓大°
人氣(161) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: [♪]超讚ˇ推薦 |
此分類下一篇:超級星光大道

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文