24h購物| | PChome| 登入
2004-02-14 23:11:10| 人氣295| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

☆~BBQ~☆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

╭~~╮↘∵‧╭~╮˙∵ 
╰~~╯﹒. ↘╰~╯。.

今日成班去BBQ~~
今日既天氣好好~~
真係好開心嫁~~
應該係開心既...
但最近有好多事發生左~~
今日個個都遲到...
搞到我要等...
不過個個黎齊冇人理我~~
真係HURT呀~~
之後買齊野都2點..
我知道加啡灣一定冇位...
所以我同亞雞去左馬灣睇...
之後有好多位呀~~
之後佢地好耐都未黎...
之後我地就買野食...
買完就黎喇~~=_=
不過好快就開始食喇~~
之後食左一陣就玩...
玩得好開心TIM~~
天黑喇~~
天黑唔知係咪個天黑呢...
連心情都會變黑埋...
個個都好唔開心...
之後買酒飲...重玩成實同大膽~~
有三對人KISS TIM~~
我就做左快樂天使~~
用糖令到大家開心~~
之後我地又食野喇~~
食到十點就收野~~
就走喇~~

台長:
人氣(295) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文