24h購物| | PChome| 登入
2002-09-23 22:24:56| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的性格

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係星期一
所以有週會堂...
而今堂週會
miss畀左兩個心理test畀我地玩

第一個係判斷外向型定內向型性格
無唸過我竟然係內向型
同[你]話我一樣
我真係好少朋友
可能我始終都鍾意靜
唔鍾意話太多人一齊
而且我鍾意的games都多是一個人玩
又或者好靜....
miss話咁樣好易自閉wo....
好驚呀
不過我無唸過要改變
因為習慣啦

第二個係判斷情感型定理智型
我竟然係情感型
預左啦
miss話
我呢種人
好鍾意將自己的野收收埋
無論開心定唔開心
都會死忍
只有自己知
鬱在心中
喊唔鍾意人知
唔鍾意人見...

哈哈
好準
我就係咁ge人啦
所以
果時的中三
好多人
就算朋友
在紀念冊上全都是寫住
"我唔了解你,因為你總是把自己收埋
唔鍾意意人知,"

我習慣啦..........

台長: 星月
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文