24h購物| | PChome| 登入
2003-08-08 01:52:41| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

8月7日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我又補多一間補習社.....大大話話今年我都補左成4~5間補習社lor wor。但係間間都補唔長~係報名前同阿雋,豬仔去電腦節,但係今日唔招待業外人仕,所以去左漫畫節lor...今年個漫畫節係我去過咁多年最唔掂既一屆!!好似去左上環大坦地咁....乜都有得賣,但係就係無漫畫賣.咁叫乜漫畫節啊!!係裹面見到謝霆鋒個頭,企左半粒鍾又見到余文樂,陳冠希。我係想去睇下有關漫畫既野,唔係睇....唉...好地地一個漫畫節,搞到而家咁...都唔知似乜。
行到三點幾,我地就過金鍾報補習,我地一行幾個人去到人地間補習社似運枯多d~~我都未見過人咁樣報補習ga。^^搞左一輪先成功報到。
之後去左灣仔,銅鑼灣...但係蓮藕要返屋企食飯,所以行到七點幾就返屋企lu~~但係返到屋企hehe就send左張超串既相比我睇...haha好果出左嫁咁ga車,d人會唔會買呢??

台長: 豪仔
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文