24h購物| | PChome| 登入
2004-06-15 15:42:11| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6月11日-啊贊回來了~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

去左美國年半ge啊贊,終於返黎啦~正ar....我地又可能好似以前咁去打機啦~
haha..好耐無抄佢wining啦,今次返黎佢仲唔死~

條友仔尋晚返左黎,今朝call左我出去行左陣,食lunch~咁我去到佢home先發覺多左
隻狗,隻狗仲好似發左瘟咁不停搞住我wor,而且佢又好野wor,一個人返可以唔帶衫
得個兩件,可能我聽日去camp帶d衫都多仍過佢ar....搞左陣就出左去chai wan行左陣,佢又去bank換錢....成$600美金ar!!之後行左陣機鋪,佢去wan chai,我就返home訓左陣。

到左夜晚,等個死仔返黎去軒到打機,今次終於齊人啦~而且仲比左個surpise軒tim...而且我今晚手風又幾順wor,打咁多場都win晒~~打完之後去左贊home整d野,之後又去我到燒d碟~咁就等聽日去camp啦!~

ps:啊!!!!我去左camp呢幾日無得睇EURO 04 ar!!!!!!仲要係法國vs英格蘭 ar!!好慘~

台長: 豪仔
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文