24h購物| | PChome| 登入
2012-10-31 11:38:20| 人氣827| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《唔講你唔知》(粵)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2010 posted on FB專頁

---

你三圍幾多唔知 你今年貴庚唔知
你credit card個密碼 唔講 我當然唔知

你戶口幾多數字 夾萬有幾多張紙
你收埋幾條底橫 你諗乜 我點Q知

唔講你唔知 太陽每朝係東邊
唔講你唔知 生我個位係lady
唔講你唔知 咪心急但係要快d
唔講你唔知 你唔講我緊係唔知

咪「知唔知」「知唔知」 咪再問「喂!你知唔知」
 
我無住係你裡面 我無讀心gei本事
我更加唔係特異 功能 人士

你愛分享你gei事 我唔好多管閒事
老實講你d八卦 我唔多想知
 
唔講我唔知 豬柳蛋有蛋係裡面
唔講我唔知 叉燒飯有舊叉燒
唔講我唔知 指南針唔係指南邊
唔講我唔知 係!你唔講我唔會知

頂!

你IQ應該低B 我被你激到痴線

唔講我點知 你今晚去邊Happy
唔講我點知 你初夜失身幾時
唔講我點知 你內衣有冇厘士
其實唔想知 其實唔想知
唔使講我知 唔好講我知

台長: 藍亦
人氣(827) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫) | 個人分類: 廣東詞 |
此分類下一篇:《王》(粵)
此分類上一篇:《拉》(粵)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文